Nyår!

Igår va jag först upp té mamms å papps där
jag blev bjuden på mat; Lutfisk å potatis..*Mmmums*.. =)
 
På kvällen va jag hembjuden till Martina & Henrik på 
nyårsfirande.. det va de, jag, Petra, Cissi, Foppa, Anna, Pia & Kaj!
Henrik stod i köket å fixa alla maträtter.
Förrätt; skagentoast
Varmrätt; Bakpotatis/potatisgratäng & Fläskfile med massa gott tillbehör
Efterrätt; vet jag inte va den hette, men det va riktigt gott iaf!! *Hehe*
 

Efter maten spela vi spelet "Med andra ord" som Petra hade tagit med sig,
é ju så roligt det där spelet..blev mycké skratt kan jag lova! =D
 
Vid Tolv slaget gick vi ut för å kolla på alla fina fyrverkerier som
sköts upp lite varstans i luften (vi hade inga egna som vi sköt upp,
fanns ju ändå 3 hundar i huset som man måste tänka på oxå). =)
 
Blev lite efterfest på "Järngrisen" å hann även upp till brorsan en
sväng där det va ett gäng som satt innan jag begav mig hemåt för å sova.
Va vaken alldeles för länge..men Hey det é ju bara Nyår en gång om året så.. ;P
 
*Tack alla inblandade för en trevlig kväll!!!*
 
 
Nyårsklänningen jag hade beställt från Nelly! =)
 
Moi

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0