Nyårslöften?

Hört det snackats om Nyårslöften i media den senaste tiden..

Har aldrig förstått mig på detta med Nyårslöften..Varför lova en massa saker som man ändå inte orkar hålla i slutändan..!? :P
(och till er som klarar det *BRA!* ;)..)
Visst att man kanske kan tänka att nu ska jag förbättra mig på si å så..
Tycker inte man ska ställa för höga krav på sig själv bara, utan man kan väl börja med å trampa ner på saker isf ( t ex om man ska sluta äta godis, röka, snusa m.m..ja jag hoppas ni fattar)..

Jag har aldrig gett nått Nyårslöfte,
Och inte detta året heller.. Min enda tanke jag har för År 2013 är att jag ska tänka mer på mig själv.. Och med det menar jag att det är så mycket som jag har tänkt inskaffa å göra m.m men som skjutits upp för att man har prioterat andra saker/personer.. Men i år ska jag försöka fixa lite sånt..
Jag vill & jag ska!! :D
Och så ska jag ha ett j*vligt ROLIGT år!! :))


"It´s MY life"!  ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0