Trött!

Har gjort 2:a arbetsdagen ida' för detta året.. Och det har gått såå bra! :)
Dock va jag liiite trött imorse när klockan ringde (05.30)!
Och det e väl inte så konstigt med tanke på att jag vakna runt 04.00 första gången. Hörde nått som lät å trodde det va väckarklockan först, men när jag väl vakna till insåg jag att det va ljud från utsidan...
Det va ett billarm som va igång, va ju tvungen å kolla ut så det inte va min (å det va d inte tack å lov).. Sen va jag ju tvungen å kolla vidare om det va nått skumt på gång (det har ju tydligen slangats bensin m.m tidigare så).,men kunde inte se nått..
Tog ett tag innan jag orka somna om, sen vakna jag ytterligare en gång av att det va igång.. :P
Det fick bli en lång "powernap" när jag kom hem.. Haha.. ;P



Bilden är tagen idag..*Härlig dag*.. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0