Lite uppdatering..

Dax å uppdatera igen då.. :P
Va så helt slut efter detta med tanden så har varken
haft ork eller tid å skriva nått här.. ;P
Kan iaf säga att det gick bra med tanden till slut, efter många om & men.. :P
De fick börja rotfylla den på den tisdagen.
Dock blev jag inte helt bra efter det.
Va ömt å blev lite svälld i ansiktet..*haha*.. :/
I vilket fall så tog jag ut 2 semesterdagar Tor & Fre efter det
(eftersom jag hade ju sovit så dåligt & det fanns tillgång
till å ta ledigt så man får ju passa på).
Tur va väl det, för jag fick iaf tebax på torsdan å spola rent å
greja igen.. och order om å käka en massa värktabletter (alvedon + ipren)
Men nu känns det iaf bättre.. =)
så nog om det! (vill inte tänka på det nått mer..fyy...smärta).. :(
 
 
 
Helgen som va hände det ju mycket runtomkring här i Värmland.
Det va ju Höljes, Dragspelstämman & Putte i Parken.
Jag trotsade strömmen (som va Höljes) & höll mig på hemmaplan...Dragspelstämman!! :)
Fina Jeanette va ju hemma i Värmland å hälsa på under helgen,
så vi gjorde upp att vi skulle ta ett kalas på lördan. =)
Så vi åkte hem till Dick & Sofie på förfest där blev man bjuden på jätte
god mat (grillat)... :)
Sen hamna vi till slut i öl-tältet i Ransäter..hade jätte kul!! :)
 
 
 
Annars denna veckan har man jobbat & träffat kompisar över fika..
Och idag tog jag med mig mammsen till K-stad på shopping efter jobbet.
Sista minuten som det kan bli ibland, eller rättare sagt, fick lite
panik/ångest häromdagen över morgondagen..då man ju bjuden på
bröllop å då vill man ju försöka göra sig fin.. ;)
Hade ju köpt en klänning för ett tag sen, men nu kändes den inte alls bekväm.
Men Cissi-räddaren i nöden har en jätte fin klänning som jag ska få låna
+ en jätte fin väska..sen ska hon hjälpa mig med håret oxå..
Ja ni ser.. fullt öpp imöra! ;)
 
 
Köpte nya kuddisar (lila) på IKEA idag
Nu är det bara lila filtar som saknas! :P
 
 
 


Kommentarer
Carolina

Du måste visa lite bilder från bröllopet sen! Hur du såg ut! :)

Svar: Dessa bilder é va jag lägger ut.. de andra kan jag visa dig när vi ses! ;)
Anna

2013-07-14 @ 11:38:20
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0