Midsommar!

Då va Midsommarfirandet över! :)
Har haft en trevlig sådan! 
Den firades hemma hos mina fina föräldrar,
åt & drack en massa gott.
Först blev det sillröra & potatis, glass,jordgubbar,grädde å maräng till efterrätt,
senare blev det kaffe & tårta (som mammi gjort)
& på kvällen blev det grillat & en massa vin! :)
Tyvärr så jobbade mammsen, men jag å mina bröder å Petra höll
Papps sällskap.
Senare på kvällen blev det fest med goda vänner, som höll på långt in
på natten eller morgonen..beror på hur man vill se det! *haha*.. ;)
 
 
Jag & Molly passade på & sola på förmiddagen när det va fint väder! =)
 
*Tittut*
 
Efterrätten
 
Tårtan
 
Kvällens outfit
 
Det é mysigt när man kan sitta på verandan
 
En egen stol måste man ju ha! ;)
 
*Skålisch*
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0