Melodifestivalen 2013

Ikväll bjöd jag på Mello-mys hemma hos mig..

Mamms, Papps, Stefan å Petra kom hit. :)
Bjöd dem på "räkbakelser" som jag gjorde iordning tidigare idag..
Och efter det blev det kex, massa ostar, vindruvor, melon å alkohol till d! :)
Har börjat få iordning ganska bra i Tv-rummet nu så länge..

Tv:n kom ju i torsdags, å det känns såå underbart, känns så konstigt med massa nya saker..

Men man vänjer sig väl snart.. E riktigt nöjd med allt!! :D

Tillbax till Mellot.. :P
Ikväll var ju den stora finalen, Robin S vann med låten "You" & jag tycker helt

klart att det va rätt låt som vann (ringde X antal ggr på han.. Haha)! :D

Fixa till luggen lite granna idag  =P

Mitt "nya" Tv-rum! *me like* =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0