Senaste dagarna

Har haft en del å göra de senaste dagarna,
å mer lär det å bli.. ;P
Har ju som sagt köpt en ny soffa å den kom té affärn i torsdags redan! =)
Så mina snälla päron hämta den åt mig i fredags när jag va på jobbet.
Dom hade inte hunnit hem tebax innan jag skulle dra iväg té Pia
sminkparty på kvällen...men när jag kom hem på natten så fick jag se
att de hade monterat upp den å allt åt mig..
Som jag sagt förut så har jag VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ
som hjälper mig med allt!  *Älskar er*  
Kan säga att soffan va STOR!
Men é väl van den andra 3-sitsen som knappt märktes, men nu
är det verkligen en soffa i rummet... =P
Nu blir det bara té å köpa hem nya möbler..
Kanske ska säga att jag även beställt mig en Platt-Tv på 46 tum..! 
Hoppas den kommer nu under veckan.. ;)
 
(Bilder på det "nya" rummet visar jag när jag fått mer ordning där inne,
måste fixa lite först)
 
*Empty Room*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0