Besök..

Blev inte så mycket sol under dagen. :(
Däremot fick jag trevligt sällskap när jag agera hundvakt. :)
Först kom min kusin Åsa & hennes hund Spira å hälsa på.
De hade vart på hundtävling i H-fors.
En stund senare kika Stefan & Petra in. :)
Blev fika å mamms fixa god käk när hon va hemma på lunch. <3

Åsa blev med mig hem en stund, hon har ju inte vart hos mig sen jag bodde i förra lägenheten, så det va ju på tiden! :)

Fick även ett kort besök av Martina nu på kvällen! :)

Har haft en underbar dag! :)

Nu blir det å läsa lite i en bok å snart sova.. Känner mig lite trött.. :P
Har massa planer för morgondagen.. ;)
God Natt på er mina Vänner! <3

Fina Spira

..igen..

Fina Molly



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0