Kalas!

Idag har jag haft min kära familj här, dom har firat mig
 (jag fyller ju år på Måndag! :)  ...)
Jag fixa iordning en smörgåstårta som jag bjöd på, å snälla mammsen
fixa iordning en Budapest-tårta som jag beställt utav henne! :)
Fick en massa fint, blommor, pengar, skraplotter, glas å ett trådlöst tangentbord
till min Tv! =)
 

Och nu på kvällen fick jag besök utav mina fina Girls; Martina, Anna & Petra.
Fick en jätte fin blomma! =)
Vi drack lite å kolla på "Eurovision".. =)
Gick ju tyvärr inte så bra för Sverige/Robin! =(
Tycker han borde ha vunnit!!
Visst jag gillar Danmarks låt (som vann), men Robins är MYCKET bättre, så det så!! =)
 

*Tack mina älskade vänner & familj för att ni kom hit idag, det betyder mycket!* <3
 
 
 
Tårtan
 
Me
 
Det bjöds på fint väder idag! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0