Söndag!

Idag sov jag ända till klockan 10, det va såå skönt! =)
Slängde i mig en lätt frulle å begav jag mig té Mjönäs
å hämta upp Molly för å sen bege oss ut på en skogspromenad! =)
Blev en lite* kortare promme idag, men så skönt å komma ut.
Va dock lite fler folk ute å gick/sprang vid den tiden. =P
 
När jag kom hem tebax fick det bli å ta tag i balkongen,
färgen håller ju på å lossnar både på väggar å tak, så jag har börjat å skrapa
lite på det nu..*tråkigt*...
 
Efter det fick det bli en tripp te affärn för å handla lite tillbehör till
å göra knäckebröd gjort utav frön (fick receptet av min kusin igår).
Va inte så svårt, men det tar ju sin tid i ugnen (några timmar).
Tänkte jag skulle skriva upp receptet i ett eget inlägg efter detta (ifall nån
vill testa det).. ;)
 

Dagens promme
 
 
Projekt balkong; vägg
 
Projekt balkong; tak


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0