Tung helg! :'(

I fredags åkte jag hem till Hjärtat
 för å spendera helgen med han.
Vi hade planerat å gå på öl-festivalen som håller till där.
Va ut både på fredag & lördag å det va jätte skojj!

Men sen på söndag morgon fick jag ett jätte tråkigt samtal.
Det va från Magnus som hade hittat Gizmo död under en bil på parkeringen hemma. :'(
Den paniken som uppstod av å inte kunna göra nått när man sitter i Dalarna, flera mil hemifrån, går inte å beskriva! :'(
Jonas som va kattvakt åt mig hade inte lyckats få in han på kvällen innan,
så ingen vet vad som hänt eller när.. :(
Jonas fick hjälp av Grumer å lägga han i en låda så mamma tog med han te Mjönäs 
Så igår när jag kom hem fick jag se han en sista gång innan vi begravde han. :'(
Varför min fina Gizmo!?
Gör så fruktansvärt ont i mig så kan inte ens beskriva i ord!! :'(
Jag fick bara ha min lilla vän i 4 år!
Skulle ju ha varit många många år till! :(
Snurrar runt tusen tankar, blev han påkörd? isf märkte inte den som gjorde det? Led han?
Det enda som syntes på han va ett sår i huvudet.. :(
Kan ingen väcka mig å säga att allt är bara en mardröm!!!? :'(

Älskar dig Gizmo, du kommer alltid å ha en STOR plats i mitt Hjärta! 
Saknar dig så! <3


Minns det som igår när jag äntligen fick dig, du verka stormtrivas direkt. <3

En riktig goding <3

Vi två <3

Finaste <3

Trött <3

<3 <3

If I could turn back time! :(


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0