I´m alive.. :P

Dax å uppdatera lite sen sist då kanske.. ;P
 
Förra veckan på Fredan vart en dryg eftermiddag.
Gick hur bra som helst på jobbet, men sen när jag slutat
å skulle åka hem då krångla allt tror ja! =P
Låser upp bilen, då går inte låsknappen på förarsidan upp (tar mig iaf in
i bilen), startar bilen å knappen till AC:n börjar blinka å sen upptäcker jag att 
fläkten har slutat å fungera helt.
Kommer till korsningen i Sunne å bilen dör, men starta iaf direkt när jag vred
om nyckeln som tur va.. ;P
Feg för å göra ett nytt försök för å åka hemöver, så kör jag in till Helmia
å frågar om de kunde kolla den lite snabbt, å det kunde de..om 30 minuter!!
Jag som hade bråttom hem, va bara å gå å sätta sig fint i bilen å vänta det.
När det väl vart min tur så kunde han iaf inte hitta nått mer fel än
att fläkten lagt av, så jag gjorde ett försök å åka hemöver, å det gick bra. =)
Jag som hade planer på & åka å hälsa på <3 fick ju lite panik över å inte ha nån
bil, men som tur é så har man ju Världens BÄSTA föräldrar som ställer
upp jämt! <3
Så jag fick låna mammsens bil över helgen.. <3 <3
 
Kom ju som sagt fram mycket senare till <3  än vad som va tänkt,
tror den blev runt 20.30... =P
Köpte oss pizza som vi käka hemma hos han, sen gick vi över till
hans bror & tjej å drack lite öl m.m 
Hade en riktigt trevlig kväll! =)
 
Lördan va man lite seg/trött, blev några filmer på dagen sen på kvällen
begav vi oss till Västerås på bilträff. =)
Vi åkte i hans bil å sen va det massa kompisar till han som oxå åkte dit samtidigt 
som oss, så vi va 3 bilar på väg.. ;P
Va kul å se en massa stylade, fina bilar. =)
 
Söndan va en riktig slappar/mys dag..och på kvällen va det ju dax för hemfärd oxå. =(
 
Hade en helt underbar helg! =)

 
 
 Dessa sötnosar äger Hjärtats bror & tjej. =)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0