Rolig Helg! :)

Det har varit en händelserik
& rolig helg! :)
I fredags morse lämnade jag Värmland
för å först hälsa på fina Johanna.
Efter mycket om & men hitta jag
till slut fram (åkte efter gps:n som
lura mig några ggr..haha),
blev bjuden på jätte god mat å sen
fika. :)
Va jätte längesen som vi sågs så 
det va riktigt trevligt, vi
hade ju en del å prata om oxå. :)
Senare på em när <3 väl kommit
hem så åkte jag vidare hem te han. :)
Slappa i soffan te en hockeymatch å 
sen några filmer. :)
En mycket trevlig fredag! :))

Den goda maten som Johanna 
bjöd på :)


lördan begav vi oss te Falun (igen
för mig)..
Kolla på en innebandymatch,
va riktigt roligt å se (de filma den även
å den visades på tv4sport tror ja,
så vi syns i bild några ggr..haha).. :)
På kvällen va det dax för FBK å spela igen, kolla matchen på tv:n..
Har dock sett roligare/bättre matcher,
Hela matchen kändes lam, va lixom
ingen fart i spelet.. :/
Roligt va att 16-åriga Oliver fick
göra ett mål! :)
I vilket fall så vann FBK iaf, som tur va,
3 poäng behövdes verkligen! :)

Innebandyn i Falun :)


Idag gick vi upp tidigt, för <3
hade DM i innebandy i Avesta
Passade då på & hälsa på Jeanette,
så han släppte av mig där innan samlingen.. :)
Blev bjuden på fika å sen begav vi
oss te hallen för å kolla lite på
innebandyn.. :)
Jag å Jeanette drog sen vidare
å käka lite mat å sen blev jag
med henne å hennes äldsta son på 
Bio-filmen; Flygplan. :)
Och efter det så släppte hon av mig
vid hallen så jag fick se <3 sista
match för dagen.. :)
Har varit en riktigt rolig dag!
Kul å få träffa å se hur Jeanette bor
oxå! :)

Helgen börjar lida mot sitt slut,
men jag har tur å e ledig imorrn
oxå...*gött gött*.. :)

Denna goda maten käka jag
och Jeanette idag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0