Uppdatering i bilder

Här kommer lite uppdatering i bilder vad som hänt sen sist.. ;P
 
Fira Påsk med familjen å denna finisen <3
 
 Mammsen hade gjort iordning dom finaste äggen :)
 
 Kollat Hockeyn, tyvärr så blev det inget SM-Guld detta år,
men nästa år kanske.. ;)
 
Jobbat, vart kanonväder hela veckan, så på denna platsen i Lysvik
har jag stannat & lunchat.*underbart*  :)
 
 Haft grillpremiär  :)
 
 Martina bjöd på årets 1:a grillmat förra helgen..*gott*
 
 Igår va jag bjuden hem té Petra.. :)
 
..även hon har bjudit mig på grillat..*bortskämd*..kvällen sluta
med en rolig kväll på Corner... :)
 
 Och idag har jag suttit & njutit av det fina vädret 
ute på min balkong :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0