Helgen..

Helgen som va hann jag med en hel del. :)
På fredan va jag såå trött så somna vid 22-tiden, å vakna vid
06.30 på lördan möran!!
Men Hey! Allt efter kl 05 é sovmorron! ;P
Försökte somna om men gick inge bra, så gav upp... gjorde mig frukost
å sen drog jag iväg té gymmet, hade hela gymmet för mig själv oxå,
så det va rätt gött...men sakna min gympolare Madde! ;)
En dusch senare så kika Cissi in på kaffe, å efter det tog jag med 
mig Petra té "Mormors Glasscafé" i Lysvik, såå goood glass alltså! *Rekomenderas*  ;)
På kvällen blev det en tur hem té päronen, vi hade bestämt att vi skulle
käka kräftor å räkor..sagt å gjort..det va oxå mumsigt.. :))
Jag hade även köpt med lite kex å en massa oster som vi käka oxå innan 
jag begav mig hemåt, men  först åkte jag hälsa på Martina som oxå
hade en lugn helg å satt hemma själv (eftersom mannen va på jobb).. :)
Va vaken något längre den kvällen (kanske till midnatt),
men vakna tidigt på söndan oxå, men lyckades somna om denna gången. ;P
Men inte allt för länge, för vid 10-tiden var det dax å ta med sig Madde på en 
biltur ner té Karlstad för å hälsa på våran saknade å Älskade vän Carro & hennes
lilla son Loke... :)
Vi blev bjudna på gofika & satt å prata en massa gamla & nya minnen, va 
riktigt trevligt! :)  <3
Innan vi begav oss hem gjorde vi oss en tur till Bergvik för å köpa oss 
handskar som vi ska ha när vi gymmar.. ;)
Blev även lite mat från Mc Donalds.. :P
Shiiiit va jag har ätit under helgen..iaf va man kan tro när man läser mitt inlägg...*haha*..
I vilket fall så hade jag en riktigt trevlig å rolig helg med 
mina underbara vänner!!
*Älsker er!!*   <3
 
 
 En gymbild (såklart)
 
 "Mormors Lortgris" hette denna smarriga glass som jag köpte,
den bestod utav en massa lakrits..*mums*..
 
Utsikten :)
 
 Kräftkalas!
 
 En massa kex & ostar måste man ju ha oxå ;)
 
 Godingen!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0