Idag..

Vakna strax före klockan 10 imorse.
Fixa mig iordning en redig frukost som åts till Tv:n,
sen drog jag igång å städa lite här hemma.
Tog tag i datarummet där man har alla räkningar högt å lågt 
(tappat ordningen på å sätta in i pärmar de senaste månaderna, så
det gjorde jag idag).
En fundering på det där, behöver man verkligen spara på alla dessa
papper nu för tiden..?
Ja menar, vissa räkningar har man ju på autogiro, så varför ska man
behöva spara alla dessa andra..?
Hur gör ni? =)
 

Efter städningen fixa jag mat å sen fick det bli soffan resten utav kvällen.
Nu blir det å krypa ner under täcket å invänta en ny vecka.. ;P
 
Dagens lunch; kyckling, ris & beasås 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0