Hotell & Utgång!

Förra helgen på Lördan kom Fina Neta hit té Sverige. :)
Hon hade bokat ett hotellrum i Karlstad som hon & jag skulle
övernatta vid...som en liten försenad födelsedagspresent..*underbara vän*.. <3
Vi lämnade Munket vid 13-tiden, incheckningen va ju från 14.00..
Tyvärr hade vi ju inte tur med vädret, då det regna i stort sett heeela dagen..*suck*..
Så fick hålla oss inne på hotellrummet, men det va riktigt trevligt!  :)
Vi hade ju inte setts på länge, så vi hade ju en del å prata om (uppdatera oss lite).. ;)
Drack några öl & lyssna på lite musik, innan vi begav oss ut, vi hamnade på
Jaguar, där va det bra drag.. :)
Va en riktigt rolig lördag, va längesen jag skratta så mycket. :D
söndan, va vi tvungna å checka ut vid 12-tiden, lite sega som vi va efter 
dagen innan så begav vi oss té en pizzeria & köpte oss mat, sen satt vi i "Mitt i City"
& kolla på folk, tills mina snälla föräldrar kom & hämta upp oss.. :)
 
Hotellrummet
 
Hotellrummet
 
Ölen på kylning (fanns inget kylskåp på rummet ,tyvärr)
 
Vi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0