Putte i Parken!

torsdan gick det i ett (va ingen vila efter Ullaredstrippen där inte)  :P
Först på förmiddan va jag hem té fina Madde & fick mig kaffe. :)
Sen hem & slängde i mig mat & fixa mig iordning, för vid 15.30 vare dax
å dra ner té Karlstad på "Putte i Parken". :))
Det va jag, Foppa, Mygga, Lyra & Martin som drog ner.
Körka upp den 1:a ölen i bilen å fler blev det där borta sen.. ;P
Va några bra band som uppträdde, men för min del va det "Stiftelsen" som locka! ;)
Och de hade en riktigt bra show tycker ja..dock va ju publiken helt dööö,
förutom jag å mitt gäng som höll igång.. men men..  :P
En riktigt rolig kväll mé mycke skratt!! :))
 
Redo för fest
 
Blev en "selfie" i bilen oxå.. ;P
 
Framme! :)
 
Putte i Parken
 
Stiftelsen
 
Ögongodis ;)
 
Raubtier va riktigt bra oxå!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0