Shoppat!

I söndags tog jag med mig mammsen ner té Karlstad
på jakt efter en ny dammsugare. ;P
Hittade en till slut (som jag även sett på Internet innan, å verka ha bra betyg).  :)
Den kan då inte bli sämre än den jag hade innan iaf.. :P
Blev även lite andra fynd & smått å gott som följde med hem.. ;P
 
Här är min nya "inneboende", hoppas du sköter dig bättre
än de andra skräpen jag haft innan  ;P
 
Mammsen bjöd på bakad potatis & skagenröra på Bergvik,
det va sååå gott!! :D
 
Dessa 2 par skorna fick föja med hem oxå ;)
 
 
 
Måste ju bara visa mina nya inköpta FYND smycken! ;)
 
Dessa örhängena kosta nu 10:- (ordinarie 79,90:-)
 
Halsbandet 10:- (ordinarie 59,90:-)
 
Örhängen 50:- (Ordinarie 299:-)
 
Halsband 50:-  (ordinarie 299:-)
 
 
Totalt har jag tjänat 617,80:- (om jag räknat rätt)..Tack Glitter!  ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Magdalena

Ser ut som en riktigt bra dammsugare det där. Var köpte du den och hur mycket kostade den? Skulle också behöva en ny, vill ha med sånt där hepa-filter och slippa den öronbedövande ljudet som min ligger inne med. :P
Oh shit va bra fynd på Glitters rea! :D Härligt.

Svar: Ja jag e nöjd! :))
Köpte den på Siba å den kosta nästan 2000 kr.. ;)
Anna

2014-07-31 @ 13:50:09
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0