Tillbax till verkligheten..

Som sagt förra veckan gick man tillbax till verkligheten
å börja jobba.. :P
Va helt okej förutom att det va liiite för varmt å springa i trappor kanske, har väl sisodär 
23 st å springa i först och med ca 31 grader varmt ute, så kan ni gissa va varmt
det måste bli inne i bilen sen.. men Hey! Jag klagar inte..*harkel*.. :P
Älskar sommaren & värmen, men i lagom temperatur, 25 grader typ, iaf när man
ska jobba.. ;P
Första veckan gick jätte fort (!!) å på fredan firades helgen in med grillat, kubbspel
& öl på utsidan med gänget.. :)
lördan blev jag med Petra & bada, det va mitt 1:a dopp denna sommaren!! ;D
Och i älven dessutom, det va riktigt skönt! :)
 
 Jag & Annika unna oss en varsin mjukglass 
efter jobbet förra veckan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0