Grillat är godast!

Söndag & underbart väder ute!! :))
Startade söndan med ett gympass mé min goa vän Madde! <3
Och även denna gången så åkte jag raka vägen hem till mina älskade
föräldrar...för idag hade vi ju grillat på menyn! ;)
Men innan dess hann jag lapa lite sol..*gött*.. :)
Hela familjen va samlad, så det va trevligt! :)
Och innan jag väl kom hem så gjorde jag mig en tur in té Cissi & fick mig en 
köpp kaffe... :)
Har varit en underbar lugn helg med familjen å goa vänner! :D
 
 Jag & Madde hade hela gymmet för oss själva idag, så
vi passa på & ta lite kort.. :)
 
Va lite molnigt idag, men ganska gött emellanåt då det va
så varmt i solen.. ;)
 
lapar sol
 
Molly höll till i min gamla lekarstuga.. :)
 
Passar grillen ;)
 
Maten på G  ;)
 
Såå underbart gott vare! :)
 
Sötnöta! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0