Midsommar!

Haft en trevlig Midsommar, som först firades hemma hos mina föräldrar.
Käka sillröra & färskpotatis *gott*   :)
Sen blev det en & en annan öl. ;P
Jag, Jonas, Martin, Tina & Hampe tog oss en tur té Kil senare på kvällen
för å hälsa på våran kusin Lars som va hos en kompis
på fest..så där va vi ett tag & hade trevligt innan det bar av hem té
Munket igen...blev även lite efterfest innan hemfärd.. :)
 
Midsommardagen va jag inte alls dålig, förutom att jag vakna upp med 
världens halsont.. :/
Vart en lugn lördag hemma framför Tv:n..
Blev en pizza & på kvällen kika Petra hit på fika.. :)
 
Fick bli en fläta
 
 På väg till päronen
 
 Älskar sillröra & färskpotatis!
 
 Fina Molly!  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0