Semester!

Idag har jag min 1:a semesterdag, den kunde väl ha fått
börjat mycké bättre!!
Har åkt på förkylning! :,(
Börja ju med ont i halsen på lördan, igår hade jag nog lite feber,
och mina snälla föräldrar som kom hit med min bil igår,som jag hade lämnat där
på Midsommar tog med sig "medicinen" whiskey (!?)
Hoppas det hjälper, tog en liten skvätt igår kväll innan läggdags..
Idag har jag inte haft så mycket ork, har kollat på Tv & sovit
om vartannat.. Får bli lite whiskey innan dagen é slut (blää) igen..
Imorrn vill jag vakna pigg å kry..plus att jag vill att det ska
va sommarvärme ute!!
*Tack*! :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0