Solat & Grillat

Gjorde mig en tur hem till päronen förut. <3
Vart ganska skapligt väder, mycket varmare än igår. :D
Så tog med mig bikinin å lapa lite sol..dock va det lite molnigt emellanåt. :P
Men va iaf gött å få va ute än å sitta instängd i en lägenhet.
E rätt så trött på det..:/
Tog med mig lite ingredienser å slängde ihop "Daimmuffins" (fattades mjölk hemma,
annars hade jag tänkt göra d på förmiddan å ta med mig)
De vart iaf riktigt goda 
Adde & broder P1 kom även dit å vi grilla lite kyckling, det va oxå gott! :)
 

Nu blire å krypa ner i sängen å ladda för en ny arbetsvecka..
Och NU kan nedräkningen börja...*Woop Woop* !! ;P
 
 Muffins i ugn
 
Färdigt!
 
Godingen! <3
 
Här ska det grillas!  :)
 
MUMS!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0