Torsdag...

Då vare 4:e dagen utav min semester,
å förkylningen har inte riktigt släppt taget om mig.. :P
Har ju inte vart så fint väder ute denna veckan heller, så
har väl inte kunnat gjort så mycket annorlunda mer än det jag gjort..
Kollat på Tv..typ.. :P
Eller JO! Jag hade faktiskt planerat & åka å hälsa på kompisar 
under veckan, men när det finns små barn hos dem så vill jag inte riskera
å smitta dom... :/
Men Hey! Jag har ju några veckor kvar..så nån dag måste väl passa bra 
längre fram (hoppas jag).. ;)
 
Idag har jag iaf begett mig ut ur lägenheten, då va jag hem té mina 
föräldrar & grilla.. :)
Trots det tråkiga vädret 
Tur de har inglasad veranda som man kan sitta på.. :)
 
solen har ju visat sig lite under veckan iaf..*jäjj*
 
 Innan vi grilla fixa jag till det lite vid Gizmos grav
*Saknar dig så Jävla mycket min Älskade Vän*     :,(      <3
 
 ...och självklart vid våran Tusse!  <3
 
Grillat är godast!
 
 *Mums* ..Man kan ju bara älska sommarn!  ;)
 
 Denna höll oss varma när vi satt ute på terassen..
Hallå!!  Det é slutet av Juni för fasiken, då ska man svettas & INTE frysa!!
Just sayin´
 
Denna é snart uppdrucken..
Proppar i mig en massa vitaminer  på dagarna (å whiskey *blä* innan
läggdax), så jag é kry till helgen, då man har en massa roliga planer framför sig
*längtar*!!!   :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0