Full rulle

Förra veckan gick det i ett. :)

onsdan fick vi besök av goa Madde, sen på kvällen tog jag med mig Zelda & åkte en liten tur hem te Mamms å papps,
såg lite utav den sista perioden på Hockeyn. 
Ska försöka vänja henne lite med Molly. ;)

torsdan luncha jag med Camilla, kul å få träffa henne även om det bara blev för en kort stund.. :)

Fredan kom Anna & Martina hit, de hade med sig Samira & Alfons (Zelda's syskon), så de härja för fullt medans vi fika.. :)

Lördan blev det en tur igen till Mjönäs med Zelda.. Mammsen bjöd på rotmos & kött..*gött*.. :D
Sen kolla vi på Hockeyn, äntligen fick vi 3 poäng!! :D
Går rätt bra med Molly & Zelda, de verkar gilla varann.. Men det e ju bus i dom båda, så än törs vi inte ha dem lösa tillsammans.. ;P

Söndan blev det ett gympass med Madde. 
Sen hem å slängs ihop en Nutella kladdkaka som jag bjöd Mygga, Lyra & Petra på när de kom hit på eftermiddan å hälsa på.. :)

Det finaste man har, har man på bordet.. ;)

Godingen

Bus med syskonen (va svårt å ta kort när de knappt va stilla..haha). :)

Så trött efter allt bus

Tunneln e rolig! :)

Rotmos 

Haha.. Vet inte hur hon ser ut här.. Så go.. <3









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0