Shoppat...

Igår va det dax för en tur té Karlstad på lite shopping (igen),
denna gången fick mammsen bli med å agera bärhjälp! ;)
Första stoppet blev vid Pets, där det blev lite grejer té Zelda. ;)
Sen drog vi vidare té IKEA, där några möbler inhandlades. :)
Nästa stop blev det Rusta för å köpa en matta & avslutningsvis
blev det Ö&B där jag hitta en katt -klätterställning.. ;)
Så efter Karlstad turen blev jag med mammsen hem å kolla Hockeyn (tyvärr),
sen drog jag hem & börja skruva ihop alla möblerna.
Jonas fick hjälpa mig lite först (då man va tvungen å va 2 st).
Fick även sällskap utav Cissi så det gick lite lättare när man
hade nån å prata med under tiden.. ;)
Va väl färdig med allt vid 01.30 inatt, då stupa jag ner i sängen kan jag
lova... :P
Så imorse blev det lååång sovmorron...*gött*...
Haft besök utav mina fina föräldrar, Jonas å Molly nu på eftermiddan. :)
 
Vi lunchade på Bergvik; Bakpotatis med skagenröra..såå gött! :)
 
Tur att pappsen har stor bil, detta hade aldrig 
fått plats i min bil! ;P
 
 Kattlåda med dörr från Pets
 
 Avlastningsbord & korgar från Ikea
 
 Sidobord från Ikea
 
 Tvbord från Ikea & mattan från Rusta
 
 Klätterställning från Ö&B
 
 

Lite småprylar som måste inköpas & fixas..men det kan man ju
ta allt eftersom...E supernöjd med mitt "nya" Tv-rum! :))
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0