Min sambo! <3

I fredags eftermiddag va
det dax å hämta hem min
älskade sambo Zelda! :)
Man kände sig ju lite hemsk när
man tog henne från mamman å
syskonen.. Men d e ju så det går till..
Va lite piping i bilen, men när vi kom hem så inspektera hon hela lägenheten
å så lekte vi lite å sen sov hon
emellanåt.. :)
Cissi va hit på kvällen, vi dela en pizza 
till en film på Tv:n.. :)
Vid 23-tiden kröp jag & Zelda ner i sängen. :)
Jag sov lite oroligt å vakna några ggr för å kolla vart hon va å att man inte lagt sig på henne.. :P
Vid 5-tiden va vi upp å åt lite, sen somna vi om till kl 9.00

Igår kom Jonas, mamms, papps å Molly hit å hälsa på.. De hade med sig en massa saker te Zelda <3

Har gått riktigt bra, hon äter, leker å sover mellan varven.
Dock fick jag byta ut kattsandet i lådan, hade köpt klumpbildande å de ville hon gärna äta (inte bra) så fick bege mig te Djuraffärn här å köpa spån (som en rekommendera),blev lite orolig att hon skulle tycka det va äckligt å va i det, men det verkar funka. :)

Släpp ut mig! :P

Inspekterar lägenheten

Leker ;)

Klätterställningen va populär :)

Äter

Detta huset har mammsen fixat iordning till Zelda :)

Fick även en tunnel

Gomorron

Morgon mys <3

Så fin <3












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0