Igår & Idag

Igår kväll va jag hem té päronen för å kolla Hockeyn,
dock värdelös match.. va såå många utvisningar HELA tiden..*skärpning*.. :/
Åkte hem å kolla utröstningen på BB å sen gå å lägga mig.
Dock kunde jag inte somna direkt av vissa orsaker, men det löste sig, men lite sent
å somna efter 00.30 när man ska öpp vid 5-tiden.. så jaaa jag somna
på söffa idag efter en fet pizza när jag kom hem från jobbet.. :P
 
*Trevlig Helg på er!*  :)
 
 
Selfie i mitt lockiga hår.. :P
 
 Hockey
 
 Det ska ätes gött té Hockeyn! ;P
 
 Denna åt jag på jobbet idag för å få lite energi 
å att hålla mig vaken... :P
 
 Fredagsmyset innan man däcka på söffa ;P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0