aaaahhhhhh...

..varit hemma EN dag å jag é redan rastlös..
legat å sovit å kollat på Tv typ hela dan.. kolla på
"Sagan om ringen" förut..den é ju typ 3 timmar lång,
så hade jag ju nått å göra den stunden.. annars har jag typ
levt på glass hela dagen.. tog 1a vid 6 imorse..é ju normalt..lr int..
é iaf skönt för halsen känner ja.. =S
Tur att man har snälla föräldrar som tänker på en oxå, mammsen skicka med
en matlåda förut när pappsen skulle hämta bilen.. <3
Får stanna hemma imorrn oxå...men sen hoppas jag att jag é bättre tills på
fredag..annars klättrar jag väl på väggarna snart... =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0