Igår..

.. igår gick det i ett.. börja dagen med en promenad mé Cissi & lilla Julia
té centrum för å handla lite...passa även på å gå in på "Altans" å dela en pizza =)
Sen gick vi hem té Jenny å fick hos kaffe.. så roligt å se när Erik å Julia fick
träffa varann.. de é ju så roliga de små.. =)
Sen på kvällen kom Stefan & Adde å hämta mig.. Adrian hade kommit med 18-bussen.. =)
(han har blivit så stor å åker buss själv nu)
så då blev jag med dom hem.. Jag & Adde spela
lite Nintendo wii.. fick prova på "Dj Hero" nu..*haha*..
Måste provas fler ggr.. ;P

Annars var kvällen lugn.. gick upp tidigt idag..redan vid 9!! =P
Ska fixa håret lite nu.. sen vid 12.30 ska jag gå bort té
Forsnäs å kolla på när Jonas &:co spelar innebandy mot H-fors.. =P
sen blir det väl hem å fixa sig iordning.. hoppas hinna se lite av Hockeyn
(Frölunda - Färjestad) som börjar 16.00... ikväll
blir det ju Tjejkväll hemma hos Carro i K-stad.. *Längtar*.. =)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0