Tidsoptimist javisst..

...fy bubblan va det har regnat idag asså..
..va dyblöt på jobbet..å inte prata om vilken friss jag fick..*haha*.. =P
Efter jobbet har jag tvättat å städat det sista..jäklar så gött det
känns å fått det överstökat... =)
Helgen verkar va planerad nu oxå..kul det ska bli..*längtar*.. =D
Höljes here we come!!  =)
Har lite å stå i imorrn känner ja.. först ska jag bjuda Cissi på
sillröra, sen ska jag dra mé mig Martina på handling (inför helgen),
packa lite å så.. å sen hoppas jag att jag får besök av Madde.. =)
Skulle behöva fler timmar på dygnet känner ja.. =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0