Fikat..

...idag efter jobbet va jag hem té Madde å hälsa på..
..vi fika, skvallra lite å lekte mé lilla Leo... =)
För några dagar sen (söndags) fira hon & Markus sin 1-årsdag som gifta,
Anna-Carin hade ju fixat iordning en liten låda som vi alla gäster
på festen skulle skriva nått till dom..som dom 1 år senare (Nu) skulle öppna å sitta
å läsa... fick se dessa lapparna... Haha, va roligt det va.. =)
..kom knappt ihåg vad jag hade skrivit (man va väl inte direkt nykter
när man skrev..haha), hade ju signerat med mitt namn
så kunde ju inte neka att det va ifrån mig..men va inte så farligt ändå.. =P
...men fanns många fina teckningar som nån (vi har våra aningar vem d kan va..hehe) har gjort..
..haha, sitter här å skrattar högt i min ensamhet nu.. =D
Alltid lika kul å träffa Madde.. ♥
 
 
 
Sötaste Leo
 
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0