snart sö..

...uj va trött jag har varit de senaste dagarna, har vart
tvungen å ta en power-nap efter jobbet (både igår å idag).. =P
Men nu är det bara en arbetsdag kvar sen: SEMESTER.. =D
Nu är det bara å hoppas på att semestern bjuder på fint väder oxå..
..ifjol har jag för mig att det inte va många dagar som va fina..
Anyway, va hem té mamms å papps nu på kvällen å kika på
va de har handlat de senaste dagarn..de kom ju hem igår kväll från en tripp té Ullared,
som de spenderat mé Fisans föräldrar.. =)
..Mamms å papps hade att köpt lite saker té mig oxå... =)
.b la en ny vas som jag ska ha på golvet mé ljus i,
den förra gick ju sönder en gång på en förfest här hemma.. =P
Fick lite mera fina saker oxå.. ♥
Kort taget mé nya mobilen, har ej ryckt bort plasten än, därför
bilden är så suddig..men imorrn efter jobbet försvinner den.. ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0