Vinst!

*Jäjj* Färjestad vann med 6-4 mot Växjö! =)
Såg tyvärr inte matchen, så har ingen aning om hur den var..
..Jag hade så mycket roligare saker för mig som att städa klart
å det har jag nu..*äntligen*... =P
Börja med å fixa ljusslingan ute på "ballen" när jag kom hem, va så mörkt
så var tvungen å ta med mig golvlampan ut så jag kunde se va jag höll
på med...(alla sätt är bra utom de dåliga).. ;P
Bytte gardiner i sovrummet (igen, va inte nöjd med de andra), jaa så nu har jag
det mesta klart, bara lite småsaker som ska fixas.
Imorrn efter jobbet blir det en tur ner té stan å shoppa lite,
 
Nu blir det å fixa lite ombyte för morgondagen, sen inväntar jag
John Blund som jag tror redan har klampat in..*gäsp*... ;P
*Natti gott folk*
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0