Igår

Igår gick jag upp tidigt, för klockan 8.00
tog jag med mig CissiKarlstad för lite shopping! =)
Hade en jätte rolig dag där nere, har alltid så himla 
kul med Cissi..det kan bli som vad som helst när vi två umgås. =)
Som när vi kom té ICA Maxi å fick syn på en konstgjord tomte som satt
på en bänk, bad jag henne på skämt å sätta sig bredvid den så skulle
jag ta kort å den gjorde hon.. Jag höll på å skratta ihjäl mig..
Kunde inte ens titta när jag tog kortet (kanske ska tilläggas att
man va lite trött oxå..å ni som känner mig vet hur jag blir då..haha)..
Folk undrade nog va det va för fel på oss...Haha
Å detta va bara en droppe i havet..det hände såå mycket knäppa saker
efter det (inget jag kommer nämna här..det håller vi för oss själva tror ja).. ;P
Va läängesen jag skratta såå mycket som jag gjorde igår! *Haha*..
*Tack för en jätte rolig dag Gumman*  <3
 
Va hemma igen nån gång efter kl 14.00.
Fick ett ganska tråkigt samtal av en igår så då va det en grej
jag fick kolla när jag kom hem, det tog sin lilla tid..tyvärr löste det sig inte
..men jag gjorde iaf ett försök...
Efter det fick jag dra té pappsen som fick kolla min bil (kom ingen spolarvätska
igår, & ja jag fyllde även på den).. trodde den hade frusit först, men det är
tydligen nått annat fel.. =(
 
Efter det fick jag ställa upp som chaufför till Tomten som skulle göra besök
hos 2 familjer.. =)
Sen mina vänner tog jag det äntligen lugnt..varva ner med nån öl
å brorsan bjöd mig på glögg.
Kvällen avslutades med lite "TP" spel hemma hos Cissi.. =)
 
Cissi & Tomten   =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0