Filmkväll!

Igår morse gjorde jag som tidigare dag, ställde klockan,
kolla ut ingen sol, ändra, somna om och vid 11-tiden
så visa hon sig ÄNTLIGEN, så då skynda mig upp, slängde in
mig i duschen å åkte upp té mamms å papps å sola..*skönt*..
Fast det va inte varmt de gånger hon gömde sig bakom molnen nö.. =/
Men jag va rätt nöjd av den stunden hon va framme, lyckades till å med
å bränna mig lite.. ;P
På kvällen va jag, Erika & June hem té Jenny å kolla på film,
vi kolla på den senaste Twilight filmen (de é ju så bra),
det är meningen att vi ska försöka åka ilag på bio när den nyaste
kommer ut (nån gång i November tror jag det är).. =)
Iaf så hade jag köpt med lite kex, ostar mm, å Jenny bjöd
på vindruvor, jordgubbar å chips.
Dricka fick vi ta med själva sa vi, så jag tog med mig lite vin.
Efter att filmen va slut så satte vi oss ute på verandan å drack lite mer å
prata, va inte meningen att vi skulle va där så länge men jag va nog hemma
strax efter 01.00 nån gång. ;P
Det va en rikitgt trevlig/lyckad kväll! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0