Helgen..

Dax å uppdatera lite kanske ;P

Haft en rolig/trevlig helg.
På Fredan va jag å brudarna (Martina, Anna & Amanda) till Corner å fick oss lite mat å nån öl.
Det är ju nån ny som tagit över där nu, håller tummarna att det kommer gå bättre denna gång! ;)
Så i fredags va det iaf premiär. 

På lördan va det kanonväder så passa på & fick mig lite sol ute på balkongen.
På kvällen va det åter dax för ett besök på Corner, denna gången va det ett Live band som spela å sen va det disco.

Som sagt d va en rolig helg med goa vänner! :)

Kvällens outfit (paljettlinne som jag glömt bort att jag hade)

På Corner






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0