Söndag

*Tjoff*
Så va snart denna helgen oxå över.. :/
De går för fort!! :P
 
Igår tog jag sovmorgon till efter kl 10. :)
Sen upp, åt frukost, kolla en serie, tvätta, fixa å dola.
På eftermiddan va jag hem té Petra å fick mig kaffe :)
Och på kvällen blev det mat från Altans ilag med Cissi.
Så haft en lugn helg denna helgen mä..såå gött.. :))
Imorse vakna man ju jätte tidigt igen da..redan vid kl 7!
Va bara å ladda kaffe kokaren å ladda med lite serier. :P
Vart riktigt tråkväder ute oxå ; REGN
Så jag gjorde mig en tur té Mjönäs efter jag vart å handlat,
fick mig en köpp kaffe där ilag med mammsen som va hemma på
lunch, sen tog jag med mig Molly hem té mig..*sällskapssjuk*  ;))
Sen é det bra för henne å få va lite här å höra en massa ljud (från grannar),
hon vill ju gärna skälla så fort hon hör nått.. :P
Så nu har jag precis kört hem henne, så det blev ensamt här igen..  :(
Meen trött som jag é så lär det bli en tidig kväll idag misstänker ja..
Imorrn blir det ju å gå upp ännu tidigare..  :P
 
Vi busa lite...
 
...vila lite...
 
...kolla lite på Tv...
 
...busa lite mer...
 
...och tog en "powernap" innan hemfärd...  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0