6:e Juni

Grattis Sverige på din dag! :)
 
Startade dagen med en gympass med goaste Madde vid 10-tiden imorse! :)
Åkte direkt därifrån hem till mina päron å la mig i en solstol 
ute på gräsmattan med sällskap av Molly :)
Och nu på eftermiddagen/kvällen tog jag med mig mamms & papps té centrum
på lite 6:e Juni firande som hölls på torget.
Och vid 18-tiden hade jag bokat bord på Corner, ville bjuda mina fina
föräldrar på lite mat som tack för allt de hjälpt mig med i samband med
mitt kalas.. Jag har verkligen dom BÄSTA föräldrarna..så är det bara!! :)  <3
Även Petra joina oss på Corner, sen tog vi oss en tur té OK & köpte oss
mjukglass (premiär för i år)...
Så nu é jag jämt direkt pröppmätt...så soffan resten av kvällen blire!  ;)
 
 Molly brukar vilja ligga bakom solstolen i skuggan  <3
 
 Va en del folk ute å fira  :)
 
 Fina Petra
 
 Världens bästa Papps!! <3
 
 Jag & min fina mammi! <3
 
 Den goda maten, blev även en cider till :)
 
 Mjukglassen
 
 Matkoma! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0