Kalas!!

I helgen som va, rättare sagt i lördags hade jag mitt "stora"
30-års kalas! :))
 
Dagarna innan gick i ett med en massa förberedelser.
Min älskade mamms å papps har hjälpt mig så mycket med allt!  <3
*Tack älskade ni!* <3
Hade tagit ledig på fredan för å hinna & orka med.
Först va jag å hämta nyckeln till bandyplan som jag hyrde,
sen när mammsen slutat jobbet åkte vi först ner å började å duka & fixa iordning 
med alla bord m.m.
Sen drog vi té affärn för å handla all mat.
Efter det åkte vi hem té dom å drog igång med å baka tårtorna, höll på till 22-tiden,
sen åkte vi ner med dom té bandyplan å ställde in dom i kylen.
Sen hem å sova några timmar. ;P
 
lördan va det å gå upp tidigt för å fixa med det sista; Maten!
Allt gick jätte bra å vi blev jätte nöjda! :))
Sen kom Mygga å hjälpte mig å fixa med högtalare (som jag fått låna
av snälla Micke & Erika) så vi fick lite musik till kvällen. :)
Sen vare bara å åka hem å fixa sig iordning för kvällen. ;)
Pappsen kom å hämta mig å goa Petra, som oxå hjälpte mig med en del förberedelser.
Hon & papps gick å satte upp frågorna till tipspromenaden som jag gjort iordning..
Vid 18-tiden började det trilla in folk.. :)
Hade vädret på min sida oxå..*nöjd*.. :)
Kan bara avrunda det hela med att jag hade en utav de bästa kvällarna i mitt liv! :D
Alla var på gott humör, alla uppskattade maten å tårtan,..och jag fick hjälp utav brudarna i köket
med allt (dukning osv)
Jag fick knappt göra något..utan de slängde mer eller mindre ut mig..*haha*.. <3
Och får absolut inte glömma alla fina presenter jag fick, tusen tack
än en gång!! :D
 
Tack alla Älskade vänner för en oförglömlig kväll, Älskar er!! <3
 
 
 Jag & Molly hade tänkt sola innan alla förberedelser, men solen lös
med sin frånvaro så vi slappa inne på altanen istället.. ;P
 
 Dukningen klar! :)
 
Tog ett tag innan vi fick till det bra med borden.. ;P
 
 Hitta jätte fina papperstallrikar i silver & även plastbestick (i Karlstad) :D
 
 Tårtorna klara! :)
 
 Tårtleveransen- redo att åka  ;)
 
Maten klar..bjöd på kallskuret  ;)
 
 
 
Min mamms & jag vi kan att! ;))
 
 Kvällens outfit..Älskar denna klänningen! :D
 
 Selfie
 
 Festen kan börja
 
En utav de 10 tipspromenad frågorna..som såklart handlade om mig (kan ni svaret?)  ;P
 
 Mina fina vänner!  <3
 
 Mina godingar! <3
 
 Så glad över att dessa 2 godingarna kom! :D  <3
 
 Matdax!
 
 <3
 
Jag & Petra rättade tipspromenade..och vinnaren är....
 
..en utav mina bästa vänner som jag känt sen dagis.. 
Madde va den enda som lyckades pricka in 10 rätt av 10 möjliga..Priset va en vinflaska. ;)
*Love U!*  <3
 
 Friends forever! <3
 
 Magnus & Lyra
 
 Jag & Sandra <3
 
 <3
 
 <3
 
 Killarna sjöng Ronny & Ragges låt "Rara söta Anna" för mig.. <3  :)
 
 ..och jag filmade en del utav det..*hehe*.. :)
 
Mina fina vänner :)
 
Brudarna <3
 
Fina Pia & Kaj
 
 *Skål*
 
 
Mer bilder bjuder jag inte på..hade inte tagit så många själv tyvärr..så jag lånade
några från Mygga.. ;P
Men däremot hade jag ju lagt ut 2 engångskameror på borden så de andra fick fotografera,
det ska bli spännande å framkalla dessa... ;)


Kommentarer
Va go du är gumman! :D Va jättekul att vi kunde va mä, men det ville jag ju såklart inte missa, min bästa väns 30- årskalas <3 =) Love u toooooo!! <3 Å tack för vinflaskan, blev så glad när jag vann ;)

Va go du är gumman! :D Va jättekul att vi kunde va mä, men det ville jag ju såklart inte missa, min bästa väns 30- årskalas <3 =) Love u toooooo honey!! <3 Å tack för vinflaskan, blev så glad när jag vann ;)

2014-06-08 @ 21:40:19
Madde

Va go du är gumman! :D Va jättekul att vi kunde va mä, men det ville jag ju såklart inte missa, min bästa väns 30- årskalas <3 =) Love u toooooo honey!! <3 Å tack för vinflaskan, blev så glad när jag vann ;)

Svar: Den va du värd! <3
Hoppas den é god ;)
Anna

2014-06-08 @ 21:40:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0