Stadsloppet!

Igår följde jag med mamms & papps ner té Karlstad för å
kolla på när brorsan P2 sprang stadsloppet. :)
Åkte ner lite tidigare så vi hann in på Biltema & jag sprang även
in på Gina Tricot å shoppa lite.. :)
Fick med mig en massa fina linnen & en klänning..*nöjd*..
Hann precis ut när de första kom å sprang.. :)
Och även detta året så fick jag med brorsan på bild.. ;)
Så duktig va han! :)  *stolt*
När jag kommit hem igen så satt gänget på utsidan å skulle grilla,
själv köpte jag mig ju en hamburgare innan hemfärd, så jag gick hem med 
grejerna jag handlat å tog med mig några öl å joina dom på utsidan.
Satt där till 22-tiden, då gav jag upp av alla knott, trots att jag satt vid elden så va de å
gnagde på mig..*uuj*.. :P
 
 
Startade dagen mé gofrukost! :)
 
Moi
 
On the Road
 
Finns många som bjuder på sig själva.. 
Här kom "Superman" å sprang förbi  ;)
(måste bli varmt med alla dessa dräkter..haha)
 
Duktiga Broder! <3
 
Denna va god ;)
 
Fick höra lite Live musik av Foppa  :)
 
Vin
 
Här mådde man gött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0