30 bast!

Idag har man klivit in i vuxenlivet
å fyllt hela 30 år! ;P
Har haft en riktigt bra dag! :)
Först jobb, sen hem å slänga ihop en kaka till kaffet när mina älskade vänner som kom & hälsa på! :)
Har fått en massa blommor å en massa fina gratulationer både på telefon å på FB.. :)
Är så lyckligt lottad över å ha en massa fina vänner & familj omkring mig! :)
*Älskar Er*

Kakan jag slängde ihop (innehåller hallon å blåbär)

Blommor & trisslotter

Nya till fönstret ;)

Och till balkongen! :)

Detta fina halsband fick jag av mina föräldrar. Stenen i mitten är min månadssten å ringen är min mormors vigselring! 
Så fint å värdefullt för mig! <3

Har ingen 30-års kris.. Tror denna stämmer mycket bra! ;)

30 åringen själv.. ;P











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0