Söndag

Igår va jag riktigt sleten. :P
Vakna vid 9-tiden, låg å drog mig ett tag i sängen innan
jag klev upp å gav mig själv frukost på sängen..*haha*..
Sen upp å tvätta å fixa lite här hemma.
Annars slappa jag mestadels i soffan.
Kände för å ha en riktig slappardag..gick ju i ett i lördags så tyckte jag va värd det.. :)
Somna t om till nån timme, vakna strax innan Sverigematchen (Hockeyn) börja. :P
Så kolla den å sen gick jag å la mig typ.. 
Har inte känt mig något piggare idag heller..kan det va vädret måntro..? 
Vill ha sooool!!
 
Hockeymys! (OBS d e´ fruktsoda i glaset..just sayin)  ;P
 
Gick bra för våra pöjker som vann efter straffar! :))
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0