Shoppingdag..

Förra lördan tog jag med mig goa Cissi
ner té stan på lite* shopping. :)
Både hon & jag hade en inhandlingslista på en massa
saker som skulle handlas.
Jag skulle handla lite tapeter & lite nya möbler till Tv-rummet ;)
Hittade det mesta så jag vart nöjd! :D
Nästa lön blir det en tur & shoppa lite mera saker.. ;)
 
Detta handlade jag inne på IKEA  ;)
 
 Hittade snygga tapeter på Rusta :)
 
 När man é i Karstad får man passa på
& köpa sig burgare..  ;P
 
 Stannade till på affären Pets för å kolla va de hade,
måste ju köpa lite nya saker till min lilla goding ;)
 
Hittade denna fina skålen ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0